Publicat de: claudia | Noiembrie 9, 2009

răspunsul dl. primar Scripcaru la scrisoarea trimisă de mine

deși nu am primit număr de înregistrare de la Primărie, am confirmarea că scrisorile mele (și ale voastre) au ajuns acolo unde trebuiau… da, căci am primit răspuns oficial din partea primarului municipiului Brașov, dl. George Scripcaru. și sunt atât de emoționată încât vă las pe voi să comentați… e interesant totuși că executivul brașovean nu poate anula o decizie CET privind taxele nesimțite de debranșare, dar poate impune ștergerea penalităților ca urmare a reșalonărilor rău platnicilor…

Popa Claudia_74928_2009 (1)

Responses

  1. la ultima fraza e o minciuna. Primarul nu spune cine sunt membrii AGA CET BV…. multi fiind consilieri locali si alti membrii de la partide. Deci pot sa ia o alta decizie, daca vor!

    • nu multi, toti! CL Brasov este actionar unic al CET, drept urmare gasca de consilieri este AGA CET….

  2. Şi eu am primit scrisoarea primarului de raspuns.Mi-am permis să-i raspund şi eu,ca o persoană credulă şi sperîndă că intenţiile bune declarate in scrisoare sînt reale. Cred că rărăspunsul meu a ajuns spam, Claudia crezînd că fac campanie alectorală… 😦
    De mă înşel, mă bucur, de nu, continui pe cont propriu aşteptînd rărărăspunsul Scripcarului( pe care pot să-l intuiesc), numai pentru motivul că trebuie ţinut în corzi, fără pauză 😀

    • Nu cred ca el raspunde vreodata la scrisori – insa are un departament de relatii publice, care ar trebui sa se miste mai cu tupeu :))


Lasă un răspuns

Categorii

