Publicat de: claudia | Octombrie 16, 2009

adrese către consilieri

după cum scriam într-un articol anterior, săptămâna aceasta am trimis adrese personalizate către cei 27 de consilieri locali, membri în AGA CET, pentru a-și preciza poziția fată de solicitările făcute de campania Există viața fără CET. cum nu am reușit să găsim emailuri ale consilierilor (apropo, suntem curioși cum comunică dânșii în general cu cetățenii pe care îi reprezintă), am ales cea mai directă modalitate: le-am trimis adresele la sediile partidelor pe care le reprezintă, cu rugămintea ca până la data de 20 octombrie să ne dea și un răspuns pe email.

Numerele de înregistrare sunt următoarele: PDL – 30/14.10.2009, PNL – 103/14/10.2009, PSD – 211/16.10.2009, UDMR – 168/16.10.2009 (datele diferă în funcție de disponibilitatea voluntarilor noștri sau ziua în care am găsit sediul deschis).

Apropo, pentru cei interesați, UDMR s-a mutat de la vechea adresă – îi găsiți pe Alecu Russo, din Bălcescu.

PS: mă gândesc că dacă nu primim un răspuns din partea domnilor consilieri, membri AGA CET, o să înțelegem cu toții ce reprezintă acest lucru, nu??

PS1: mulțumesc voluntarilor 🙂

PS2: mai avem o adresă de email: viatafaracet@yahoo.com (că tot ne încurcam între ele :)) )

despre cum am inregistrat noi adresele la sediile partidelor
Seliman Ionut: ai PDL in data de 14 oct cu nr. de inreg. 30
Seliman Ionut: PNL tot din 14 cu nr. de inreg. 103
Seliman Ionut: şi PSD din 16 oct cu nr. de inreg. 211
Lasă un răspuns

Categorii

