Publicat de: claudia | Octombrie 8, 2009

o zi interesantă

după ce am primit în sfârșit un răspuns (nesemnat) din partea Primăriei legat de adresele de email, care a repetat informațiile privite deja cu o zi înainte dintr-o discuție față în față cu dl. Toarcea (purtătorul de cuvânt) și am aflat cum funcționează sistemul de management al documentelor, am filmat o știre pentru Realitatea, am mai trimis mailuri și m-am pregătit pentru emisiunea Brașovul în realitate… dacă nu ați văzut-o, o găsiți aici. impresii de la emisiune: e dificil să discuți, când pleci de la principii total diferite.

Lasă un răspuns

Categorii

