Publicat de: claudia | Octombrie 1, 2009

eu le-am scris aleșilor. tu?

mama mea nu a avut răbdare și s-a apucat să completeze scrisorile încă de ieri 🙂 eu am fost pe drumuri și de abia acum câteva minute am reușit să trimit mailurile. am completat întâi scrisoarea adresată Primarului cu datele mele, am deschis un email nou, am atașat-o, am scris la subiect „În atenția dl. Primar George Scripcaru” și în email am menționat că doresc să mi se confirme primirea cu număr de înregistrare. am repetat procesul cu cea de-a doua scrisoare, pe care am adresat-o dl. Lucian Ionescu, consilier local și președinte al Comisiei de studii, prognoze economico-sociale, buget, finanțe, administrarea domeniului public și privat. aștept să văd în cât timp se confirmă primirea emailurilor.

Lasă un răspuns

Categorii

