Publicat de: claudia | Septembrie 29, 2009

cum se caută informații publice

aveam nevoie de lista consilierilor locali și datele lor de contact. informații publice, desigur. prima sursă: site-ul primăriei Brașov. găsesc hotărârea de la constituire, din iunie 2008. totul bun și frumos, dar nu știu nici de la partide provin persoanele de pe listă și nu am nici date de contact. găsesc o secțiune de comisii. surpriză, acolo apar alte nume. la contact, doar numere de telefon și adresă. eu vreau emailuri. perseverez. caut pe rând site-urile partidelor, google-esc persoanele, intru pe site-urile senatului și camerei deputaților să văd cine a avansat în altă ligă, le pun cap la cap, mă reîntorc și citesc câteva procese verbale de la ședinte de consiliu și într-un final am o listă care pare ok. emailuri?? unul singur, al compartimentului de relații cu consilierii. bun și ăsta, decât nimic. la final stau și mă întreb: dacă aceste persoane ne reprezintă timp de câțiva ani, nu ar fi util ca site-ul primăriei să furnizeze informații actualizate și să faciliteze contactul cu aceștia???

Lasă un răspuns

Categorii

